Logo
שרות לקוחות
1-800-20-20-84
phone

חדשות

חדשות

15/03/2020 07:44:00

קבלת קהל במחלקת שירות הלקוחות

בהתאם להחלטת משרד הבריאות, החל מיום שלישי, 12.5.2020, מחלקת שירות הלקוחות של מי נתניה תפתח לקבלת קהל בשעות הפעילות הרגילות.כדי לשמור על בריאות העובדים והלקוחות, יש לנהוג על פי הכללים וההנחיות. חובת חבישת מסיכה, דאגנו להתקין מחיצות בכל עמדה, עמדת חיטוי, אלכוג'ל, יש למדוד חום בכניסה ולמלא הצהרת בריאות. אנא הקפידו על מילוי ההנחיות.

15/03/2020 07:51:00

הנחיות משרד הבריאות בנושא נגיף הקורונה

היום, כמו תמיד, בריאותכם חשובה לנו. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, החל מיום ראשון, 15.3.20, תצומצם קבלת הקהל במי נתניה ותעשה רק בתיאום טלפוני מראש. ניתן לברר מידע ולבצע פעולות מבלי לצאת מהבית, באמצעות אתר האינטרנט של החברה : www.mei-netanya.co.il באמצעות המענה הטלפוני: 1-800-20-20-84 והמייל: info@mei-netanya.co.il תודה על ההבנה ועל שיתוף הפעולה.

27/06/2019 11:01:00

לוקחים אחריות על החשבון מעדכנים את מספר הנפשות

לעיונכם הסבר פורום תאגידי המים בנושא עדכון מספר נפשות: בניגוד לפרסומים שונים, תאגידי המים לא מרוויחים שקל מטעות שנובעת מעדכון מספר הנפשות בחשבון המים של התושבים. לכל אדם בבית מגיעים 7 קוב מים בחודשיים במחיר מוזל. תאגידי המים מעדכנים את מספר הנפשות כל כמה חודשים לפי כללים של רשות המים הממשלתית, בהתאם לנתוני מרשם האוכלוסין. בחשבון המים שנשלח אל הצרכן, התאגיד מעדכן שיש אי התאמה במספר הנפשות המופיע בתאגיד לבין מרשם האוכלוסין. התאגיד מדווח לרשות המים את התעריף הנמוך והגבוה שברשותו, ומקבל בהתאמה הקצבה לרכישת המים מחברת 'מקורות' – בתעריף נמוך או גבוה, כפי שדיווח. במילים אחרות: תאגיד המים שלכם לא מרוויח שקל ממספר נפשות כזה או אחר. שילמתם תעריף גבוה? אותו הסכום בדיוק שימש את התאגיד לקניית המים מחברת 'מקורות'. אנו מבקשים מכם: מצאתם טעות בחשבונית? פנו עוד היום אלינו ואנחנו נתקן. תמיד לשירותכם.

שרות לקוחות
1800-20-20-84