Logo
שרות לקוחות
1-800-20-20-84
phone

חדשות

חדשות

01/04/2021 07:44:00

שירות לקוחות רק בזימון תור דרך האתר

תושבים יקרים, אנו שמחים לשוב ולהעניק לכם שירות. בהתאם להנחיות, קבלת קהל תתאפשר בשלב הזה, רק לבעלי "תו הירוק" (מחוסנים או מחלימים מנגיף הקורונה) וזאת באמצעות זימון תור מראש. ניתן לזמן תור באתר האינטרנט של מי נתניה או בפניה למוקד הטלפוני. בנוסף, ניתן להמשיך ולקבל מענה גם מרחוק, באמצעות הטפסים המקוונים שבאתר החברה וכן בפנייה למוקד הטלפוני. ניתן לבצע את כל הפעולות דרך אתר האינטרנט של מי נתניה או באמצעות המענה הטלפוני הזמין לרשותכם במספר 1-800-20-20-84. אנו מאחלים לכולכם בריאות איתנה וחזרה מהירה לשגרה !

01/03/2021 11:01:00

לוקחים אחריות על החשבון מעדכנים את מספר הנפשות

לעיונכם הסבר פורום תאגידי המים בנושא עדכון מספר נפשות: בניגוד לפרסומים שונים, תאגידי המים לא מרוויחים שקל מטעות שנובעת מעדכון מספר הנפשות בחשבון המים של התושבים. לכל אדם בבית מגיעים 7 קוב מים בחודשיים במחיר מוזל. תאגידי המים מעדכנים את מספר הנפשות כל כמה חודשים לפי כללים של רשות המים הממשלתית, בהתאם לנתוני מרשם האוכלוסין. בחשבון המים שנשלח אל הצרכן, התאגיד מעדכן שיש אי התאמה במספר הנפשות המופיע בתאגיד לבין מרשם האוכלוסין. התאגיד מדווח לרשות המים את התעריף הנמוך והגבוה שברשותו, ומקבל בהתאמה הקצבה לרכישת המים מחברת 'מקורות' – בתעריף נמוך או גבוה, כפי שדיווח. במילים אחרות: תאגיד המים שלכם לא מרוויח שקל ממספר נפשות כזה או אחר. שילמתם תעריף גבוה? אותו הסכום בדיוק שימש את התאגיד לקניית המים מחברת 'מקורות'. אנו מבקשים מכם: מצאתם טעות בחשבונית? פנו עוד היום אלינו ואנחנו נתקן. תמיד לשירותכם.

01/03/2021 09:44:00

פורסם דו"ח איכות המים בנתניה לשנת 2020

על פי נתוני הדו"ח, איכות המים בנתניה טובה מאוד ועל פי כל התקנים הקבועים בחוק.

שרות לקוחות
1800-20-20-84